Hjælp og fejlsøgning
- Jeg får en fejlmeddelelse om HDCP Unauthorized
- Jeg kan ikke ændre adgangskoden eller slette min konto, når jeg er logget ind med sociale medier
- Jeg kan ikke se noget af mit tidligere købte indhold
- Fejlkode 3016
- Jeg kan ikke finde klippekort
- Jeg har glemt min adgangskode. Hvad gør jeg?
- Jeg mangler film på min konto
- Jeg går glip af noget af rabatkodens værdi, når jeg bruger tickets som betaling
- Jeg har problemer med at afspille på projektor eller ekstern skærm
- Jeg har problemer med at logge ind på min konto
- Find softwareversionen på din enhed
- Jeg får fejlkode 6007
- Jeg skal opdatere min Samsung Smart TV-app
- Fejlkoder på smart-tv
- Jeg kan ikke finde Chromecast-ikonet i appen
- Jeg har brug for hjælp til at vælge sprog eller undertekster
- Der mangler undertekster på iPad og iPhone
- Jeg har betalt, men filmen er ikke under Mine film
- Jeg kan ikke afspille filmen via skærmspejling
- Jeg har kunnet leje film som gæst, men nu virker det ikke?
- Jeg kan ikke registrere mit betalingskort
- Jeg har brug for hjælp til at rydde cache og cookies i browseren
- Jeg har problemer med usynkroniserede undertekster på smart-tv