Hvordan kan jeg bruge tjenesten?

Du kan vælge at afspille film fra vores tjeneste på forskellige måder:

  • I en browser på en computer eller bærbar (for den bedste oplevelse anbefaler vi, at du vælger Chrome som din browser).
  • App til iPhone og iPad
  • App til Apple TV
  • App til Android-telefon og tablet.
  • App til visse enheder (inklusive smart tv'er) med Android TV-operativsystem
  • App på nyere versioner (2016 og frem) af smart-tv'er fra Samsung og LG eller Philips (2023 og frem)
  • På tv via Airplay fra vores iOS-app (Brug ikke skærmspejling)
  • Hvis du har en Chromecast, kan du caste filmen fra din telefon til dit tv. Vi anbefaler Chromecasts fremstillet i 2015 eller senere. Da vi ikke kan garantere god afspilningskvalitet med indbyggede Chromecasts, anbefaler vi ikke at bruge dem
  • Du kan også tilslutte et HDMI-kabel mellem din computer og dit tv. Vær opmærksom på, at denne løsning ikke kan bruges på en mobilenhed

For at bruge tjenesten kræver det, at du har det nødvendige udstyr, software og internetkapacitet, som kan kræve opdateringer med jævne mellemrum

Vores apps kræver følgende versioner

  • iPhone - Kræver iOS 12.0 eller nyere
  • iPad – Kræver iPadOS 12.0 eller nyere
  • iPad touch - Kræver iOS 12.0 eller nyere
  • Mac - kræver macOS 11 eller nyere
  • Android - kræver 4.4 eller nyere

Her finder du information om de nyeste versioner af vores platforme

For at streame filmen

Du skal være forbundet til internettet under hele afspilningen af filmen, og internetforbindelsen skal have en downloadkapacitet på mindst 10 Mbit/sek.

Download og se offline

I vores iOS- og Android-app kan du downloade film og tage dem med, når du er på farten, eller når du ikke har internetforbindelse. Du lejer først filmen på nettet eller i appen, og derefter kan du vælge at downloade filmen under "Mine film" ved at gå til filmen og trykke på "Download".


Fik du svar på dit spørgsmål?