Browseren du anvender understøtter desværre ikke afspilning af film. Vi anbefaler, at du henter Google Chrome eller Microsoft Edge.
Stop navigation  

PC afspilningsproblemer

Opdateret 15/07/2016

Hvis du oplever afspilningsproblemer på din PC, anbefaler vi i første omgang, at du prøver følgende:

  • 1. Ryd cookies i din browser.
    Din browser anvender måske en forældet eller beskadiget indstilling i cookie-filen. Vi anbefaler, du rydder dine cookies i din browser og/eller prøver at starte op i Inkognito tilstand.
    Vælg BLOCKBUSTER startsiden, og derefter Log ind for at logge ind igen og afspille filmen eller tv-serien.
  • 2.Genstart din browser.
    Nogle gange bliver problemet løst, hvis browseren genstartes.
    Luk din browser, åbn den igen og afspil filmen eller tv-serien igen.
  • 3.Prøv i en anden browser.
    Fejlen kan skyldes en udvidelse eller et tilføjelsesprogram til din browser. Prøv at afspille filmen eller tv-serien i en anden browser. Vi anbefaler Google Chrome.

Hvis du kan se BLOCKBUSTER i en anden browser, har din nuværende browser muligvis et problem med vores plugin, der bruges af BLOCKBUSTER. Gå videre til næste fejlfindingstrin, hvis der er flere browsere, hvor du ikke kan se BLOCKBUSTER.

Afspilningsproblemer

En af de mest almindelige årsager til problemer, der opstår, når du forsøger at streame BLOCKBUSTER, er en dårlig eller periodisk fejlende internetforbindelse. Oplever du problemer med at starte BLOCKBUSTER app’en, eller problemer med at afspille en film eller tv-serie på din enhed kan dette meget vel være grundet, at internetforbindelsen er langsom eller er blevet afbrudt.

Vi har her samlet nogle gode trin, der kan løse de fleste problemer med internetforbindelsen:

Bemærk: Hvis du udfører nedenstående trin og stadig har problemer med at oprette forbindelse til BLOCKBUSTER, anbefaler vi kraftigt, at du kontakter din internetudbyder. De vil kunne hjælpe dig med at fastslå, om probelemt evt. ligger i hvordan din router er konfigureret, også i forhold til om den kan kommunikere med andre enheder på dit hjemmenetværk.

Hvis dit netværk lever op til vores minimumskrav til streaming, vil fuldførelse af nedenstående trin løse de fleste forbindelsesproblemer.

  • 1. Sørg for, at ALT dit udstyr til dit hjemmenetværk er frakoblet som gruppe i ca. et minut, før du tilkobler hver enhed igen én efter én.
  • 2. Sluk eller frakobl din enhed.
  • 3. Tag stikket til modemmet (OG den trådløse router, hvis dette er en separat enhed) ud af stikkontakten i mindst 30 sekunder.
  • 4. Sæt ledningen til modemmet i igen, og vent indtil der ikke er flere indikatorlamper, der blinker. Hvis routeren er adskilt fra dit modem, skal du tilkoble den og vente indtil der ikke er flere indikatorlamper, der blinker.
  • 5. Tænd for enheden igen og prøv at streame BLOCKBUSTER igen.

Er du lidt skrap til teknikken, så prøv at gendanne din internetudbyders standardindstillinger

Hvis du har ændret din enhed til brugerdefinerede indstillinger for forbindelse, anbefaler vi, at du prøver at gendanne din internetudbyders standardindstillinger. Hvis du opretter forbindelse via VPN (Virtual Private Network), bør du deaktivere det og oprette forbindelse direkte til internettet i dit hjem. Hvis du har ændret din enhed til en brugerdefineret DNS-indstilling, kan du prøve at nulstille din enhed til at hente DNS automatisk. Hvis du er i tvivl om, hvordan du udfører et af disse trin, så kan du kontakte producenten af enheden for at få mere hjælp.

Gør det trådløse signal bedre

Hvis du opretter forbindelse over et trådløst netværk, og ovenstående trin ikke hjalp, kan du prøve et eller flere af disse trin for at forbedre din trådløse forbindelse: Flyt routeren til en ny placering for at forbedre signalstyrken. Du vil som regel få bedre modtagelsesforhold i hele hjemmet, hvis routeren står på en central placering. Et andet tip er også at hæve din router op fra gulvet. En router på en reol eller et bord vil give et bedre signal end en router, der er skjult bag møbler.
Er du igen lidt skrap til teknikken kan du skifte den trådløse kanal på din router (Dette kan din udbyder hjælpe med, hvis ikke du selv ved, hvordan man gør). Vi oplever at kanalskifte ofte kan løse problemer i forhold til en svigtende forbindelse.

Tjek din forbindelse

Vi anbefaler minimum 10 Mbit/s download hastighed.Du kan blandt andet teste din forbindelse med denne bredbåndsmåler.