Browseren du anvender understøtter desværre ikke afspilning af film. Vi anbefaler, at du henter Google Chrome eller Microsoft Edge.
Stop navigation  

Mobil & tablet afspilningsproblemer

Opdateret 21/06/2016

Problemer med BLOCKBUSTER på iPad, iPhone eller iPod touch.

Hvis du oplever problemer på din enhed, anbefaler vi altid at du prøver følgende:

Sådan slukker du din iPad, iPhone eller iPod touch:

Hvis du har brug for hjælp til at genstarte din Apple-enhed, kan du finde det i artiklen iPhone, iPad, iPod touch: Turning off and on (restarting) and resetting på Apples websted for support.

Vent ti sekunder, før du tænder den igen.

Hvis problemet fortsætter, anbefaler vi at du nulstiller cachen i vores app.

Det gør du på denne måde:

Du skal være i appen når du trykker på følgende.

  • 1. Hold sluk knappen i bund, indtil du får muligheden for at slukke telefonen.
  • 2. Her efter trykker du på Home-knappen og slipper sluk-knappen.
  • 3. Hold Home-knappen inden, ind til appen lukker ned.

Problemer med BLOCKBUSTER på Android tablet og mobil.

Hvis du oplever problemer på din enhed, anbefaler vi altid at du prøver følgende:

Genstart din Android-enhed.

Mange steamingproblemer kan løses ved at genstarte din enhed. Sluk for din Android-enhed ved at holde tænd/sluk-knappen nede og bekræfte, at du ønsker at slukke enheden. Tryk derefter på tænd/sluk-knappen for at tænde for din Android-enhed igen. Når din Android-enhed er færdig med at genstarte, skal du starte BLOCKBUSTER og forsøge at se din film eller tv-serie igen.

Ryd midlertidige BLOCKBUSTER-data fra din enhed.

Nulstil BLOCKBUSTER-appen ved at rydde applikationens data:

Begynd fra startskærmen (Home) på din enhed, og gå til Indstillinger (Settings).

Vælg Generelt (General).

Bemærk: Hvis du ikke ser indstillingen Generelt (General), skal du fortsætte til det næste trin.

Vælg Programmer (Applications).

Vælg Administrer applikationer (Manage Applications).

Vælg BLOCKBUSTER.

Vælg Slet data (Clear data) og derefter OK.

Når du har ryddet BLOCKBUSTER -applikationens data, skal du starte BLOCKBUSTER og forsøge at streame din tv-serie eller film igen.

Fjern og geninstaller BLOCKBUSTER -appen.

Kontrollér, at problemet ikke skyldes en gammel version af BLOCKBUSTER -appen ved at fjerne appen fra din Android-enhed og derefter installere den igen.

Åbn Play Butik (Play Store)-appen.

Søg efter BLOCKBUSTER.

Når du er på BLOCKBUSTER -app store-siden, skal du vælge Fjern (Uninstall).

Bekræft med OK.

Når appen er fjernet, skal du installere den igen ved at trykke på Installer (Install) og derefter Acceptér (Accept).

Vælg Åbn (Open), når installationen er afsluttet.

Indtast din e-mailadresse og adgangskode til BLOCKBUSTER, og fortsæt.

Forsøg at streame filmen eller tv-serien igen, når du er logget på BLOCKBUSTER igen.